niedziela, 16 września 2018

58.

Gdybym mogła Ci powiedzieć.
Gdybym wiedziała, że czujesz
się podobnie.

Gdy rozmawiamy, nie istnieje dla mnie
reszta świata. Dostaję skrzydeł, mogę cie słuchać
Słuchać i słuchać. I patrzeć
na twoje usta. Piękne.
Lecz to niegrzeczne.

Gdy ciebie widzę, rzadko patrzę w twoje oczy.
Boję się, że wyczytasz
Wszystko właśnie  z nich.
Bo wiem, że wyrażają wszystkie
Moje uczucia.

Boję się, że
nasze spojrzenia się skrzyżują.
Moje pełne miłości, twoje paskudnej obojętności.
I ty zrozumiesz wszystko, a ja spłonę
Ze wstydu. I wszystko się zmieni.
Znikniesz z mojego życia.
Nie chcę.

Musisz ze mną zostać.
Mogę Ci się tylko przyglądać.
Mogę być przy Tobie,
w Twoim życiu tylko z daleka.

Ale nie może zabraknąć Ciebie
w moim życiu. Muszę Cię widywać,
Muszę z Tobą rozmawiać. Bo tylko Ty
utrzymujesz mnie przy życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy